Prekių pristatymas bei grąžinimas

 

  1. Užsakovas, gavęs pranešimą apie prekių pristatymą į UAB “Ginlora” sandėlį/parduotuvę, privalo atvykti per 15 dienų atsiimti prekes arba atskiru šalių susitarimu, prekes užsakovui pristato pardavėjas. 15 dienų po atvežimo prekės sandėliuojamos nemokamai
  2. Per 15 dienų pirkėjui neatsiėmus parvežtų prekių, užsakovas atlygina prekių saugojimo UAB “Ginlora” sandėliavimo vietoje išlaidas, jas apskaičiuojant po 5,13 Eur už 1 m² sandėliavimo ploto per mėnesį.
  3. Parduotos kokybiškos prekės, išskyrus prekes, kurios nėra pirmos rūšies, atgal gali būti priimamos LR teisės norminių aktų numatyta tvarka. Pagal individualius užsakymus parduotos prekės atgal nepriimamos.
  4. Pretenzijas dėl prekių kiekio, kompleksiškumo, išoriškai matomų kokybės trūkumų užsakovas turi pateikti iki prekių priėmimo iš pardavėjo momento.
  5. Pretenzijas dėl parduotų prekių paslėptų kokybės reikalavimų neatitikimo, užsakovas turi pateikti ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių pardavimo momento.
  6. Prieš pradedant darbus apdailos prekėmis (pvz. laminuota ar trisluoksne  danga), patikrinti atspalvius ir išmatavimus, palyginti prekes iš skirtingų pakuočių, patikrinti kokybę. Pradėjus darbus, pretenzijos dėl anksčiau nurodytų trūkumų nepriimamos.
  7. Pretenzijos dėl prekių, kurios nėra pirmos rūšies, nepriimamos.
  8. Atsisakius užsakytų prekių, užstatas negrąžinamas.
  9. Užsakius prekių papildomai, atspalviai gali skirtis.
  10. Prekių pristatymas gali būti atidėtas išimtiniais atvejais, bet ne ilgiau kaip 1 mėnesiui.
  11. Atsiimant užsakytas prekes, būtina turėti pirkimo – pardavimo sutartį bei avansinį kvitą.
  12. UAB “Ginlora” informuoja Pirkėją, kad visos Parduotuvėje parduodamos medinės grindys (parketas, Parketlentės, lentos) su laiku keičia spalvą. UAB “Ginlora” neatsako už medinių grindų išvaizdos pasikeitimą, kurį lemia medienos kaip natūralios medžiagos, tamsėjimas arba šviesėjimas.