
Kas padeda kūrybingam dizaineriui tobulai imituoti gamtą? Gera akis, Didelio formato skeneris ir begalinė kantrybė apdorojant virtualius vaizdus.
Peter Fabri puikiai prisimena savo geriausią atradimą – seną ąžuolinį grindinį, rastą name, kuris turėjo būti nugriautas. Grindinys buvo labai tamsus, beveik juodas. Menininkas restauravo grindinį. Rezultatas buvo įspūdingas – antikvarinis grindinys.
Jeigu pajustumėte šį jausmą, suprastumėte, kad yra verta pabandyti atkurti gamtą. Natūralūs medžio raštai pasakoja istoriją per rieves, šakas bei šešėlį. Vis dėlto, tai nėra vienintelis būdas, kurio dėka Peter Fabri tikisi savo darbe siekti tobulumo. Jo didžiausias tikslas yra pasiekti natūralumą bei harmoniją. Pastarąsias sąvokas dažnai naudoja savo mene.
P.Fabri su individualaus dekoro dizainu dirba iki keturių savaičių. Kai pagaliau įsitikina savo darbo kokybe, šį graviruoja ant plono popieriaus. Koks jo darbo įrankis? P.Fabri darbo įrankis yra specializuotas kompiuteris su dviem kalibruotais ekranais ir dideliu grafikos padėklu.
P.Fabri dažnai galime rasti darbo vietoje – EGGER gamykloje, Brilone. Patariant Klaus Monhoff, dizaino ir dekoro vadybos komanda visada stengiasi ieškoti naujausių tendencijų. Anot P.Fabri, eidami į muges, lankydami medienos prekeivius, jie leidžia neapdorotai medienai diktuoti savo istoriją.
GAMTOS MENAS
Originalūs kūrinai yra padedami į didelio formato skenerį, kuriame apšviečia įvairiomis šviesomis ir yra nuskenuojami. Toks vaizdo failas gali siekti nuo 8 iki 10 GB dydžio. P.Fabri pasitelkdamas ilgametę patirtį, gerai įgudusias akis, lūkesčius bei reikalavimus, atsargiai patobulina kūrinius naudodamas Photoshop. Jis praleidžia valandų valandas dirbdamas ties vaizdu, kol galiausiai būna patenkintas ir gali spausdinti.